Friday, December 11, 2009

wantann



salam,



sebut psl wantan ni,



ahhaha..byk duuh knangn n cerita gembira disebalik mknn yg tahapeape ni..kua3



wantan mnjd fav food antare aku n rakan aku.izatul aqilah



time tuu kiteorg form2..heehee,kcik lagi..



asal b4 rehat je,cikgu lmbat kuar,,kiteorg akn risau sbb tkut wantan habiss,,hua3.tpi,,aku xbrape nk suke bab wantan ni sbb die serap byk sgt minyak,soo,dgn mnggunkn kaedahh trsendiri aku picit r wntann uh,kurg sikit mnyak kan??heheh

zatul ckp,mkn wantan byk2 nnt pungg*** besaa,hahaah,yelah ko,ptt r ko camttuh..ahhaahape2punn,aku sgt rnduu kwn2 aku kt smks18 mhupun dah bla atopun xbla2.hehehh



ni la wantan klo mu nk tau,hahaha,tpi wantan kt kanten uh xde la cmni nggeh,kat kanten dah la kecik,byk minyak huh,,kutuk2 pon bli gak an?ahahah

No comments: